Tuesday, September 16, 2014

#Buku

sumber gambar : camera phone sendiri

Frankly, aku tak tahu kenapa aku terasa macam ada connection-chemistry yang sangat kuat dengan cerita ni. Nak kata aku pernah dalam situasi yang sama, macam tak. Tapi entahlah, cerita rasa macam dekat sangat dengan aku. Mungkin sebab bahasa? Ke sebab cerita ni fasal teenager (pehh perangai perasan muda).

Buku ni antara salah satu buku yang bila mana kau dah baca, kau susah nak letak. Sumpah, aku tak skip satu perkataan pun masa baca. Stop baca bila perasan dah pukul 12 dan esok aku kena kerja. Sigh.

Tapi, satu je aku tak puas hati dengan buku ni. The ending. Aku tau tak semua benda yang kita plan, akan menjadi. Tapi .. they're too cute not to be together. 

Eleanor & Park ni cute in their own way. Kau tak perlu jadi manusia lain untuk dicintai dan mencintai. Eh.



0 comment(s):

Post a Comment