Friday, July 06, 2012

Having So Much Fun

gambar dari Google


Assalamualaikum, hai dan hello !

Saya, Bulanhijau HAHA ingin mengisytiharkan bahawa saya akan berhibernasi (konon beruang kutub la kan) buat sementara waktu.

Buat masa sekarang, sedang sibuk dengan exams. Tapi jangan risau, saya boleh curi-curi masa online facebook dan twitter (tak hidup wo, kalau takde benda alah ni).

Doakan saya tenang masa jawab exam dan semoga Allah permudahkan segala urusan. Amin.

Oh, I almost forgot. Lepas exam, saya nak pergi berjimba sekejap (nak kasi otak ni bernafas and do some retail therapies hihihi). Jumpa nanti, insyaAllah :')

Saya akhiri entry saya pada kali ini, dengan sekeping gambar.


exam mood
gambar koleksi sendiri



PESTA BUKU SELANGOR IS ABOUT TO END, HAVE YOU GRABBED ANY GOOD BOOK(S) ?

0 comment(s):

Post a Comment